Men nu kanske..

Jag får ordning på det här och börjar skriva lite mer och lite tätare inlägg. Ny dator och den fungerar, en fördel.
Tiden går fort nu och snart är det midsommar och sen semester. Jag tror aldrig jag har längtat så här mycket till semester. Det kan finns olika anledningar till det så klart. Lägenheten kommer bestå av massa män och jag i veckan. Vi får se hur det går med det, kan hända att jag får något slags utbrott. Med tanke på att vilka som kommer... Ha!
Fortsätt läs alla som någon gång läst för jag lovar att dela med mig av smarriga saker som händer framöver.

Kommentarer
Postat av: madde

Kul med uppdatering! Klart jag fortsätter läsa! ;) Kram!

2011-06-28 @ 02:49:48
URL: http://maddestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0