21.10



Det var ett tag sen jag uppdaterade.. Det har varit minst sagt mycket på sistone. Samtidigt som man ibland tycker att inget händer så händer det väldigt mycket. Vi är snart klara hemma. Nickes pappa har målat fönster, lister och allt vad det heter och hans mamma har städat. Underbart :) Så nu är det bara en tapet och lite små fix kvar sen är det klart.. Det är skönt när saker faller på plats, när sommaren har varit upp och ner. Jag har fått jobb och det är helt otroligt härligt. Här kommer några bilder från läggan, ska ta när allt är klart och lägga ut också.. Kan kanske lova lite bättre uppdatering... :)
__________________________________________

Lite byggdamm och jävligt hemma..

Men det tar sig...








__________________________________________________________

__________________________________________________________

Du log mot mig
En sista gång
Du var så lugn
Som om du redan gett dig av
Du såg på mig
Att jag var rädd

Hur kan man nånsin va beredd?

Du gav mig allt
Ett hjärta kan
Du lever kvar i mig
Så länge livet ger mig tid
Du sa till mig ' Var inte rädd '

Du togs bort från mig alldeles för tidigt..

Saknar dig. <3



Kommentarer
Postat av: Madeleine Strand

Vilken underbar dikt! Hoppas att ni har det bra och att det går fint på jobbet! :) Kramar!

2010-10-05 @ 12:06:16
URL: http://maddestrand.blogg.se/
Postat av: Mia

Vad kul att få tjuvkika på läggan, ser ju ut att bli super! Hur blev det med "sovrum"? Är det nån skillnad där eller är det en del av stora rummet fortfarande? Nyfiken!

Dikten var väldigt fin förresten.

Hoppas du har det bra. Kramar

2010-10-07 @ 22:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0