20.55

I helgen har vi varit hemma i underbara Piteå. Det var så otroligt skönt att komma hem ett tag och träffa alla!
Nu är vi tillbaka och vardagen börjar om.. Skola skola skola.
Igår var det en jätte kul dag, vi klippte gratis på något slags event.. Det bara flödade in folk och vi klippte och klippte så himla kul!

Nu vill jag bara ha min klart med alla modeller inför slutproverna på skolan och en plats att vara på när jag går ut. En mindre sak att tänka på.

Jag hoppas och önskar att det kunde vara som förr.. <3



Världens bästa Mamma och Niklas <3



Världens bästa Pappa och Bröderna lejon <3



Ha det så bra alla och sköt om er! Kram/ J


Kommentarer
Postat av: Mamma

längtar tills vi ses igen kram

2010-05-26 @ 11:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0